Social Items

Jom Bersih Pencuci Lantai

Selesai sapu lantai kita mop menggunakan pencuci lantai. 7 talking about this.


Jual Pembersih Lantai Online Harga Grosir Murah Blibli Com

Elak habuk senang lekat di.

Jom bersih pencuci lantai. Campurkan semua bahan dan mop seperti biasa. Pastikan sapu hingga tiada debu habuk dan sampah tau. Ianya juga lengkap dengan anti-habuk untuk memastikan lantai kekal bersih.

Tugasan ini bukan sahaja memerlukan kudrat yang banyak tapi perlu dilakukan secara teliti. Mulakan dengan menyapu semua sampah di lantai terlebih dahulu sehingga sampah dan habuk habis dibersihkan. Pastikan kita cuci bersih semua pinggan mangkuk dan gelas di dalam sinki.

Hasilnya lantai lebih licin berkilat dan kelihatan seperti baru menukar jubin. Dec 26 2020 Mudah saja. Kita pun tak perlu ambil masa lama nak basuh tandas dan bilik mandi.

Amalkan sebelum masuk tidur waktu malam. Satukan kesemua bahan di atas dan mulakan mengemop pada lantai. Sebenar untuk tujuan ini kita tak perlu keluarkan modal lebih pun ada saja bahan yang sedia ada di rumah boleh kita gunakan untuk bersihkan kediaman dari lantai bilik air perabot hingga ke cermin tingkap atau pintu slidding.

ANTARA SEBAB KENAPA ANDA WAJIB PAKAI CleanShot Tandas Jadi Bersih. Sapu Kawasan Lantai Dapur Terlebih Dahulu. Ia disebabkan oleh pertanyaan dari beberapa sahabatnya mengenai lantai rumahnya sewaktu.

Mar 05 2020 3. Kemudian mop seperti biasa dan kesannya cukup puas hati. Langkah pertama adalah sapu seluruh lantai hingga bersih.

Dec 18 2017 Tip tandas sentiasa bersih dan wangi. Hanya campurkan 14 cawan cuka ke dalam 1 liter air dan anda boleh menggunakannya sebagai pencuci lantai. Tenaga Tandas Akan Nampak Seperti Baru Tak Perlu Sental Kuat Sampai Letih Tak Perlu Membongkok.

Sep 09 2018 Jom semak apa yang kita perlu buat. Cuci Pinggan Mangkuk Di Dalam Singki. Lantai bukan sahaja bersih malah berkilau seperti cermin.

Tetapi bila melihatkan harganya semakin hari semakin mahal hatta hanyalah pencuci lantai pun. Berkilat Jimat Masa. Share on Facebook Share on Whatsapp Share on Telegram.

Tenaga Tandas Akan Nampak Seperti Baru Tak Perlu Sental Kuat Sampai Letih Tak Perlu Membongkok. Pencuci Lantai Organik Buatan Sendiri Guna Bahan Di Dapur Mudah. Sesetengah orang boleh juga menjadi rambang mata apabila berhadapan dengan pelbagai pilihan barangan yang tersusun di pasar raya.

Tuangkan sedikit pencuci ke dalam mangkuk tandas gunakan berus untuk membersihkan. Jom Tonton Video Ni Sampai Habis. Kalau tak tahu maka kita akan rasa susah untuk mendapatkan lantai dapur yang bersih.

Jom belajar cara mudah untuk melakukan pembersihan tanpa mengeluarkan belanja yang mahal. Ianya mampu untuk menanggalkan kesan kotoran gris secara efektif. Bila amalkan tip ini barulah tandas dan bilik mandi sentiasa bersih.

Baru la lantai rumah akan bersih dan berkilat. Lantai merupakan bahagian yang paling kerap perlu dibersihkan kerana banyak kaki yang. Mar 10 2021 Kita semua mahu rumah sentiasa nampak bersih dan ramai yang sanggup keluarkan sejumlah wang untuk beli pencuci khas.

Ambil pencuci lantai dan campurkan bersama cuka dan air panas. Cara mudah bersihkan jubin bilik air yang berdaki tebal dengan bilik air bersih i harian metro kerja mencuci lantai kotor simen dengan asid you nak cuci lantai mozek yang dah bertahun savonnmagic original pencinta alam pemakan yang hebat penyayang pada keluarga petua nak cuci lantai mozek yang dah bertahun savonnmagic original. Seorang lelaki iaitu Ashraf Danial berkongsi tips dan caranya mengemop lantai rumahnya sehingga nampak begitu berkilat.

Kalau lihat di televisyen memang tidak sudah dengan iklan pencuci atau pembersih lantai. Jangan tinggalkan walaupun satu benda pun. Selalunya lantai adalah tempat paling banyak debu habuk dan melekit terutama lantai di dapur kerana percikkan masakan terkena lantai.

Gunakan berus untuk membersihkan mangkuk tandas. Baru la kita boleh mop hingga bersih dan berkilat lantai tu. TLC Green Floor Cleaner diperbuat daripada bahan-bahan biodegradable.

Guna 1-2 titik je. Luangkan kira-kira lima minit setiap hari sebelum mandi untuk mencuci bilik air dan tandas di rumah anda. Membeli barangan dapur memang seronok.

Mulakan Mop di bahagian bilik terlebih dahulu dan diakhiri dengan kawasan dapur. 1 penutup pencuci lantai. Dec 27 2017 Sebaliknya ada saja bahan yang mudah dan murah yang boleh berbuat demikian.

ANTARA SEBAB KENAPA ANDA WAJIB PAKAI CleanShot Tandas Jadi Bersih. PENCUCI TANDAS YANG PALING BERKESAN. Letakkan sahaja sedikit cecair pencuci ke atas span dan gosok dinding singki dan lantai bilik air.

May 29 2015 Tak perlu dah nak patah pinggang nak mop lantai kan. 5 minit setiap hari. Sinki serta lantai bilik mandi.

Harga hanya RM48 sahaja cecair ni pekat. Berkilat Jimat Masa. Jika anda ikut step kat atas ni memang confirm lantai rumah anda licin dan bersig.

Campurkan air bersama pencuci lantai yang dijual di pasaran dan mopkan lantai anda dan biarkan hingga kering Ok dah siap. Bersih Percaya atau tidak mengemop lantai merupakan tugasan yang paling agak sukar dirumah selain dari melipat pakaian. Keberkesanan sememangnya biasa terjamin dengan bahan-bahan kimia namun yang menjadi tanda tanya ialah.

Jom bersih is the best supplier of commercial and industrial cleaning products hygiene solution to suit various significant industries. Satu pencuci lantai yang berkonsentrasi pekat untuk menjimatkan penggunaan. PENCUCI TANDAS YANG PALING BERKESAN.

Lantai Rumah Kotor Inilah Cara Mengemop Lantai Rumah Dengan Lebih Pantas. Selepas itu mop lantai menggunakan 1 penutup pencuci lantai cuka dan air panas. Baru la kita boleh teruskan menyapu lantai.

Jom Tonton Video Ni Sampai Habis. Jika lantai anda dari material jubin gunakan air yang mendidih untuk. Jan 24 2020 Lantai.

Nov 19 2018 Jom tengok. Mula-mula kita kena pastikan yang kita sapu dulu kawasan lantai dapur yang ingin dimop. Apr 22 2021 Mohon share tanda suka Walaupun mengemop lantai merupakan satu kerja yang mudah tetapi ada caranya untuk menjadikan lantai berkilat dan bersih.

TLC Green Eco-Friendly Floor Cleaner. Nov 02 2017 Jom Buat Bahan Pencuci Rumah Dari Herba Semulajadi.


Jual Mr Muscle 500 Ml Pembersih Kamar Mandi 5 In 1 Isi Ulang Original Ace


Jual Pembersih Lantai Online Harga Grosir Murah Blibli Com


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar