Social Items

Catatan Program Jom Ke Sekolah

Sasaran utama program ini adalah kepada semua murid guru-guru serta ibu bapa. Share LAPORAN PROGRAM JOM KE SEKOLAH 2019.


Laporan Program Jom Ke Sekolah

Feb 06 2017 PROGRAM JOM KE SEKOLAH.

Catatan program jom ke sekolah. Bertolak ke Stadium Larkin 800 pagi. Contoh Laporan Program Jom Ke Sekolah Pendidik2u. Guru guru dan murid murid melibatkan diri secara aktif dalam program ini.

Berkumpul di Fakulti Pendidikan 715 pagi. KE SEKOLAH MAJLIS PENYAMPAIAN WATIKAH PERLANTIKAN PENGAWAS Berkatilah segala usaha kami iniEngkau SEKOLAH perbaikilah akhlak kami dan akhlak anak anak didik kami. OBJEKTIF Objektif Program Jom Ke Sekolah ialah.

Lampiran I TENTATIF PROGRAM ISNIN 30 11 2015 dan 01 12 2015 645 pagi. Program Jom Ke Sekolah Peringkat Putrajaya Tahun 2019. JAWATANKUASA PELAKSANA PROGRAM Pengerusi Cikgu Hj.

Tuan Guru Besar sedang menyampaikan ucapan. Buku Program Jom Ke Sekolah Koleksi Grafik Untuk Guru. Semua sekolah di bawah Kementerian Pendidikan Malaysia KPM melancarkan program tersebut secara serentak pada 5 dan 6 Februari 2017.

Mencapai ETR kehadiran sekolah 95 Aktiviti Program Peningkatan Kehadiran. Meningkatkan pencapaian akademik pelajar. Anugerah Kehadiran Fasa 1.

Jan 13 2018 Objektif Program. Program Jon ke Sekolah Peringkat Kebangsaan Tahun 2019 adalah program kolaboratif antara Kementerian Pendidikan Malaysia KPM dan Polis Diraja Malaysia PDRM dalam usaha menangani permasalahan disiplin dan salah laku murid penglibatan pihak Polis dalam kawasan sekolah adalah melalui Pegawai Perhubungan Sekolah PPS di semua sekolah. 33 Memupuk minat murid untuk hadie ke sekolah.

Mengelakkan berlakunya gejala negatif. Yang direncanakan oleh Kementerian Pendidikan MalaysiaKPM dengan kerjasama Polis DiRaja MalaysiaPDRM melalui Jabatan Pencegahan Jenayah dan Keselamatan KomunitiJPJKK bertujuan untuk menangani masalah disiplin pelajar dan salahlaku jenayah bermula diperingkat akar umbi. Program Jom Ke Sekolah Peringkat Putrajaya Tahun 2019.

Pembahagian Checkpoint Aktiviti. Aug 25 2019 Buku program program jom ke sekolah 2019 1. Program Pengesanan Pelajar Ponteng Harian.

Pada pagi tadi telah berlangsung Majlis Permuafakatan KPM dan PDRM. Laporan Minggu Anti Dadah 2016 By Ahmad Irzam Ahmad Malek Issuu. Sekolah Kebangsaan Sri Suria 1 telah mengorak langkah untuk menjayakan program Jom Ke Sekolah pada 25 Mac 2010.

TAJUKPROGRAM PROGRAM JOM DERMA BUKU 2015 2. Buletin Pss Skpk Contoh Pamplet Kem Membaca 1 Malaysia Malaysia School Pss. Kehadiran PPS melalui program Jom Ke Sekolah pada awal Persekolahan 2017 ini diharapkan akan menjadi medan kearah membentuk sahsiah murid lebih positif.

Senaman Pagi 830 pagi. Blak Flip Ebook Pages 1 50 Anyflip Anyflip. Apr 04 2010 33 Pelancaran program Jom Ke Sekolah peringkat sekolah 34 Laporan bulanan kehadiran pelajar hantar setiap 3hb 35 Operasi ponteng 36 Program Khas Pelajar 37 Ceramah Keibubapaan peringkat sekolah 38 Penilaian program 39 Sebaran aktiviti dan makluman melalui Laman Web Sekolah.

Catatan Seorang Guru Contoh Pamplet Bulan Bahasa. Membahagikan para pelajar kepada beberapa kumpulan 800 pagi. LAPORAN TAHUNAN PUSAT SUMBER SEKOLAH SMK DAMANSARA DAMAI 1 LAPORAN PROGRAM JOM DERMA BUKU 2015 BIL KANDUNGAN PERKARA CATATAN 1.

Contoh Laporan Rancangan Orientasi Sekolah. Ulasan Pegawai MejaCatatan. Program ini dirancang untuk mengurangkan sekaligus mencegah tingkah laku ponteng dalamkalangan pelajar.

Brosur Jom Ke Sekolah Pages 1 7 Flip Pdf Download Fliphtml5. Permuafakatan KPM dan PDRM. Laporan Dokumentasi Program Asrama Smkm.

Feb 18 2019 Memperluas penggunaan papan kenyataan PPS di sekolah sekolah KPM bagi tujuan memaparkan maklumat penting dan terkini mengenai isu-isu semasa kepolisian kepada warga sekolah dan ibu bapa. Jan 05 2016 7. Abd Rahim Bin Kasdi Timbalan Pengerusi Cikgu Nordin Bin Sanat Naib Pengerusi Cikgu Affizzulnizam Bin Jamalludin Cikgu Lokman Bin Mohd Samingon Juruacara Cikgu Maizatul Azwa Bte Mokhtar Pembaca Doa Cikgu Mohd Giman Bin Ibrahim Sistem Audio.

Sehubungan itu program ini juga dirancang berdasarkan kepada. DOA MAJLIS PELANCARAN PROGRAM JOM Ya Allah Ya Farijal hammi wa kasyifal ghammi. TEMPAT Pusat Sumber SMK Damansara Damai 1 Perasmian di.

DATARAN PERHIMPUNAN SK AMPANG PECAH. Program telah berjalan dengan lancar. Smk Padang Temu 2014 Contoh Format Laporan.

Feb 05 2017 Penglibatan pihak polis dalam kawasan sekolah adalah melalui Pegawai Perhubungan Sekolah PPS disemua sekolah Kementerian Pendidikan Malaysia. Program Jom Ke Sekolah Diadakan Serentak Di Seluruh Negara Pada pagi tadi telah berlangsung Majlis Permuafakatan KPM dan PDRM. Interested in flipbooks about LAPORAN PROGRAM JOM KE SEKOLAH 2019.

Menyemai sikap menghargai masa dalam kalangan pelajar. 13 Julai 2015 3. Majlis ini telah disempurnakan oleh Timbalan Menteri Pendidikan Malaysia YB Puan Teo Nie Ching.

31 Membantu mencegah salah laku disiplin murid sekolah daripada terlibat dalam kegiatan jenayah dan perlakuan yang menyalahi undang-undang serta tidak bermoral sama ada di dalam atau di luar sekolah. Menggalakkan pelajar hadir ke sekolah. Program ini telah dirasmikan oleh Yang.

Mar 25 2010 SEKITAR PELANCARAN JOM KE SEKOLAH. Perasmian majlis seumpama turut diadakan secara serentak di semua sekolah seluruh negara. May 22 2017 PROGRAM Jom Ke Sekolah.

Check more flip ebooks related to LAPORAN PROGRAM JOM KE SEKOLAH 2019 of pnzarinajamal. Feb 17 2019 Program Jom Ke Sekolah. Mar 24 2017 Program Jom Ke Sekolah Peringkat kebangsaan tahun 2017 dilancarkan oleh Menteri Pendidikan Malaysia Dato Seri Mahdzir Khalid di SMK Dato Syed Ahmad Kuala Nerang Kedah pada 5 Februari 2017.

32 Meningkakan peratus kehadiran murid ke sekolah. Majlis ini telah disempurnakan oleh Timbalan Menteri Pendidikan Malaysia YB Puan Teo Nie Ching. TARIKHMASA Sepanjang bulan Julai dan Ogos Perasmian pada.

Mar 30 2020 View flipping ebook version of LAPORAN PROGRAM JOM KE SEKOLAH 2019 published by pnzarinajamal on 2020-03-30.


Program Jom Ke Sekolah


Laporan Program Jom Ke Sekolah 2020


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar