Social Items

Karnival Jom Masuk U 2017

KOTA BHARU 11 Februari 2017 - Program Karnival Pendidikan Tinggi Nasional KPTN atau lebih dikenali Karnival Jom Masuk U disambut baik oleh bakal-bakal graduan di negeri Pantai Timur. Karnival Jom Masuk U.


Jadual Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2021 Info Upu

Jangan lepaskan peluang Jom hadir ke Karnival Jom Masuk U yang berdekatan dengan tenpat tinggal anda.

Karnival jom masuk u 2017. Karnival Jom Masuk U 2019 Jadual Karnival Pengajian Tinggi Negara Pendidikanmalaysia Com. Selain itu pelajar yang ingin berkunjung juga digalakkan membawa bersama keputusan akademik pelajar bagi membantu proses pemilihan program-program pengajian yang ditawarkan. PELAJAR MANFAATKAN KARNIVAL JOM MASUK U 2017 PERINGKAT.

Jam 800 pagi hingga 500 petang Selamat berkarnival. For more information and source see on this link. Berikut dikongsikan Jadual Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2020 buat panduan pelajar terutama lepasan SPM STPM yang bercadang memohon kemasukan ke UA IPTA dan Politeknik tahun 2020.

KOTA BHARU 11 Februari 2017 - Program Karnival Pendidikan Tinggi Nasional KPTN atau lebih dikenali Karnival Jom Masuk U disambut baik oleh bakal-bakal graduan di negeri Pantai Timur. 7 talking about this. Info berguna kepada bakal siswai lepasan SPM STPM STAM DIPLOMA dan setaraf yang ingin menyambung pengajian di Peringkat Diploma atau Ijazah.

Talian helpline UPU di 03-8870 8200 6767 Waktu Bekerja. Karnival Jom Masuk U 2019 Jadual Karnival Pengajian Tinggi Negara Pendidikanmalaysia Com. Jom Masuk IPT 2017.

Javascript tidak aktif di pelayar web anda. Karnival Pendidikan MARA. For more information and source see on this link.

Sebanyak 104 gerai pameran mengambil bahagian yang terdiri daripada 20 institut pengajian tinggi awam dan swasta agensi kerajaan. Galeri Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Category Program Taklimat Khas Bajet 2018 Bersama Kementerian Kewangan Malaysia Di Dewan Serbaguna Kkmm Pada 31 10 2017 Image. For more information and source.

Karnival jom masuk ipt zon utara 2017 Program tahunan Kementerian Pengajian Tinggi KPT dan Jabatan Pengajian Tinggi JPT kembali untuk kali yang ke 13 melalui penjenamaan semula dari Jom Masuk U kepada Jom Masuk IPT pada tahun 2017 ini. Tarikh Dan Lokasi Karnival Jom Masuk U Tahun 2020Berminat untuk datang hadir ke Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2020 KPTN atau Karnival Jom Masuk U. Karnival KPTN akan.

Karnival Pendidikan Tinggi 2017 Usm Jom Sambung Belajar Facebook. Feb 06 2018 Tarikh Dan Lokasi Karnival Jom Masuk IPT Tahun 2020Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2020 KPTN atau Karnival Jom Masuk IPT kembali menemui anda di 8 lokasi di seluruh Malaysia. Jom Masuk IPT 2017.

Dec 15 2020 Karnival Jom Masuk IPT akan bermula pada jam 900 pagi hingga 500 petang pada tarikh yang ditetapkan mengikut zon dan masuk adalah percuma. Karnival ya ng berma nfaat ini berlangsung dengan jayanya di Perkarangan Pasara ya. Tujuan utama Karnival Jom Masuk U 2019 ini ialah untuk memberi peluang kepada orang ramai untuk mendapatkan maklumat terperinci dan terkini dari universiti-universiti dan kolej-kolej yang menyertai pameran pendidikan tersebut.

For more information and source see on this link. Untuk menggunakan sepenuhnya fungsi yang terdapat dalam laman sesawang ini anda dikehendaki mengaktifkan opsyen JavaScript terlebih dahulu. Info berguna kepada bakal siswai lepasan SPM STPM STAM DIPLOMA dan setaraf yang ingin.

Feb 26 2017 Karnival Pendidikan MARA. Selepas ini Karnival Jom MasukU akan terbang ke Sarawak yang akan berlangsung di Permata Exhibition Centre pada 20 hingga 21 Februari ini. Feb 07 2018 Karnival Pengajian Tinggi Negara Jom Masuk U adalah Pusat Sehenti One-Stop Centre bermaklumat kepada kumpulan sasaran seperti pemohon pelajar ibu bapa guru dan komuniti setempat untuk mendapatkan maklumat tepat dan terkini mengenai peluang pendidikan tinggi akreditasi dan pembiayaan bagi Lepasan SPMSetaraf dan STPMSetaraf di peringkat.

Berikut dikongsikan Jadual Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2020 buat panduan pelajar terutama lepasan SPM STPM yang masih buntu dalam memlih halatuju pendidikan tinggi mereka. Semasa karnival itu anda boleh berjumpa terus dengan wakil-wakil dari universiti dan kolej semasa pameran. Semoga perkongsian Jadual Karnival Pendidikan Tinggi Negara 2020 KPTN ini bermanfaat buat semua.

Karnival Jom Masuk U 2019 Jadual Karnival Pengajian Tinggi Negara Pendidikanmalaysia Com. Karnival pendidikan tinggi negara kptn atau karnival jom masuk u tahun 2020 dijangka akan diadakan di beberapa lokasi atau zon di seluruh malaysia dari hujung bulan januari sehingga april 2020. Karnival yang bermanfaat ini berlangsung dengan jayanya di Perkarangan Pasaraya AEON Mall Kota Bharu.

For more information and source see on this link. Tarikh dan lokasi karnival jom masuk u tahun 2020 berminat untuk datang hadir ke karnival pendidikan tinggi negara 2020 kptn atau karnival jom masuk u. Jom Masuk U 2017 Di Dua Lokasi Hari Halaqah Kemajuan Muslim Sarawak Hikam Facebook.

Karnival Jom Masuk U. PELAJAR MANFAATKAN KARNIVAL JOM MASUK U 2017 PERINGKAT PANTAI TIMUR.


Karnival Jom Masuk Fsk Gives Exposure To Students About Health Science Courses Ukm News Portal


Usm News Portal Pelajar Manfaatkan Karnival Jom Masuk U 2017 Peringkat Pantai Timur


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar