Social Items

Jom Ramai Sertai

Tahniah Sertai kami Pagi ni. Tahniah Sertai kami Pagi ni.


Kevno Homestay Jom Sertai Ramai Ramai Facebook

Antaranya Sesi lebih 50 topik Webinar Sesi Khidmat Nasihat perniagaan oleh 50 kaunselor perniagaan terlatih.

Jom ramai sertai. Jom ramai-ramai sertai APD Event21 yg berkonsepkan voc. Sertai webinar percuma saya untuk bincangkan 10 sebab ramai gagal dalam usaha KURUS masing-masing. TERBUKA KEPADA SEMUA MURID SK BUKIT RAHMAT TANGKAK.

Capai ideal weight by end of this year Pilih Program Yang Ingin Anda Sertai Sekarang. Sejak 2015 lagi Celik Alquran membantu mereka yang tidak kenal huruf dan tidak mampu membaca Quran. Assalamualaikum pada semua kaki2 babak kaki2 event dismule.

Jun 26 2021 Jom ramai-ramai meriahkan program Minggu PKS Kebangsaan 2021 anjuran SME Corp. JOM BACA SURAH AL-MULK SELEPAS SOLAT ISYA Sebar Luaskan Kebaikan Ini. Kerajaan telah menamatkan khidmat Dato Sri Tajuddin Abdul Rahman sebagai Pengerusi Bukan Eksekutif Prasarana Malaysia Berhad Prasarana serta-merta pada Rabu.

Mar 17 2021 Jom sertai Infaq Ramadhan Lapowey 2021. Rasa masa berlaluDulu kalau bukan kerana Covid19 meriah kita nak sambut puasa kan. Kini saringan telah pun bermula di Acc smule SoulPriest7__ Marii.

Malaysia yang julung-julung kalinya diadakan secara dalam talian. Peningkatan Tadbir Urus Semasa Norma Baru. Jom ramai-ramai kita riuhkan Facebook Live ini dan rebut peluang untuk Menangi Baucer Tunai sehingga RM100 dan 10 hadiah menarik untuk dimenangi.

Cabaran peserta adalah untuk menjawab kesemua set soalan kuiz online yang disediakan dalam tempoh yang ditetapkan dengan cepat dan betul. Malah ramai berjaya kurangkan 10kg 20kg 40kg 50kg sehingga 100kg berat. Like dan Follow Facebook Page Kita Connect 2.

Masak-masakmakan-makanberkumpul ramai-ramai keluargTak kurang juga majlis-majlis meraikan anak-anak yatimanak-anak tahfizgelandanganasnaf-asnaf dan orang-orang tak berkemampuandengan. Walau di mana berada berhenti sejenak dan jom membaca. Oleh yang demikian Jom ramai-ramai sertai program Virtual Online Bina Bisness Berjaya Edisi Khas Nak Mula Berniaga yang akan berlangsung pada 23 hingga 25 April nanti yang Akan ditaja sepenuhnya RichWorks tanpa sebarang pembayaran perlu dibuat oleh para peserta.

Banyak program menarik disediakan bagi warga PKS tempatan dan orang awam. KAMI TELAH BANTU RAMAI ORANG UNTUK TURUN BERAT BADAN. Jom Bersama Sertai Kami Sebagai Health Consultant.

23 Zulkaedah 1442 H 4 Julai 2021 Ahad Terima Kasih. Buktikan tahap penguasaan anda sepanjang tempoh pelaksanaan PdPR dengan menjawab kuiz marathon PdPR yang disediakan. Apr 18 2021 Program Virtual Online Bina Bisness Bejaya.

JOM MENGAJI ONLINE HATI KE HATI Sebar Luaskan Kebaikan Ini. Share post ini dalam Facebook anda. Jom Sertai Team Kami.

Jom ramai-ramai sertai Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit pada 22 April 2021 1100 hingga 1110 pagi. Jun 21 2021 Tongue twisters challengeJom sertaisksr sksungairapatipoh tahun4 tahun5 tahun6. Mempunyai 6 Flavour yang Hot dan menjadi Kegemaran ramai.

Cute Weight Loss Online Coaching Program. Perkara itu disahkan oleh Jurucakap Media Kementerian Kewangan selepas satu surat bertarikh 26 Mei yang dihantar. Jom Join Team Pengedar Kami.

HAQ RICH ENTERPRISE SA-0305818-u. Untuk pra-pendaftaran sila klik pada link. Cara penyertaan mudah sahaja.

Alhamdulillah sudah lebih 7432 orang kami bantu melalui pelbagai program anjuran Celik Alquran termasuk Seminar Kit Belajar Mengaji dan juga menerusi Kelas Bimbingan Individu. Sertai kami dalam Facebook Live Kita Connect x BATARAS. Dan berpeluang memenangi hadiah-hadiah lumayan berjumlah RM10000000.

Jom beramai-ramai sertai Peraduan Menang Bergaya Bersama. Berkongsi menu sedap. Setiap peserta akan menerima.

Anda juga berpeluang memenangi Hadiah Utama dan membawa pulang. Juga Business Partner Co Founder APA KATA DR CUTE WARRIORS LAIN Saya jadi ejen sebab suka dengan keberkesanan produk Detoxx5 beliau. Apr 27 2021 Jom Sertai Peraduan Kongsikan Resipi Ramadan Anda Bersama Produk Mushroom - QL Foods Sdn Bhd syarikat pemprosesan hasil laut telah memperkenalkan produk yang mampu memenuhi cita rasa para pelanggan sempena bulan Ramadan iaitu Mushroom Filamen Berperisa Ketam Crab Stick.

Sihat Setelah Mengikuti Kempen Dr. Produk ini tampil dengan 5 jenis bungkusan baru dan mempunyai cara. Jom ramai-ramai sertai Sesi Webinar Industri Herba.

Jom ramai-ramai sertai Putrajaya Bridge Night Ride anjuran Pejabat MOTAC KLPutrajaya dengan kerjasama PPj. Jom sama-sama turun berat. Surah Al-Baqarah Ayat 220 Hingga 224 Muka Surat 35 - Juzu 2.

Sesuai untuk seisi Keluarga. Produk Hot dan Kegemaran Ramai. Bakal peserta cuma perlu membuat pendaftaran.

Sebarkan Serta TAG Rakan-rakan bersama-sama kita sebarkan kebaikan supaya lebih ramai lagi dapat membaca AL-Quran. May 26 2021 Dato Sri Tajuddin Abdul Rahman Ditamatkan Perkhidmatan Serta Merta. Sebarkan Serta TAG Rakan-rakan bersama-sama kita sebarkan kebaikan supaya lebih ramai lagi dapat membaca AL-Quran Semoga menjadi Asbab Kebaikan utk kita Aamiin.

Ramai Dah Kurus. Pelbagai acara sampingan seperti singgah seni perarakan basikal beragam putrajaya drum circle akan berlangsung sempena sempena Sambutan World Tourism Day 2018. Paling best Celik Al-Quran juga menyediakan kelas mengaji persendirian.

Saya akan kongsi pelbagai tip dari sudut pengalaman saya bimbingan puluh-ribuan peserta menerusi program Jom Kurus sejak 2013 di mana ramai berjaya kurangkan berat badan. JOM SERTAI MARATHON PDPR 2021.


Marina Ibrahim On Twitter Jom Sertai Dap Saya Secara Peribadi Tidak Hanya Akan Menyuruh Anda Mendaftar Dan Menjadi Ahli Tetapi Jom Bersama Sama Saya Memahami Apa Yang Anda Boleh Lakukan Dan Sumbangkan Kepada


Kevno Homestay Jom Sertai Ramai Ramai Facebook


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar